søndag 15. april 2018

Bryllup

Det var jammen lenge siden sist...

Dere som har lest bloggen siste året eller meir veit at det har vært mye husjobbing på heimefronten, jobben og familielivet har tatt det meste av tida. Hobbyen har dessverre lagt i dvale både vel og lenge.... Det enda hvertfall slik at både inspirasjonen og lysten til å gjøre hobby var vekke en god periode. Laga akkurat det eg "måtte", ellers satt eg bare å såg på tingene mine eller surfa på nett å såg på alt det fine. En tanke som slo meg var, hjelpe meg for mange kreative mennesker det finnes både lokalt, nasjonalt og heile den store verden.

Eg var på treff i starten av mars, litt spent siden hobbygnisten var vekke. Være på treff ei heil helg uten å lage noe ville jo vært kjipt.. Selv om det sosiale alltid er veldig bra! Men resultatet av helga var et dåpskort og at hobbygleden kom tilbake sakte men sikkert.

Ukene etterpå har regelrett vært travle, det har komt masse bestillinger så det har ikkje vært tid til blogging i april. Blant anna laga to doble sider i art journal boka :-) Innlegg om det kommer seinere!

I dag vil eg vise kortet som eg har laga som DT for Papirlosjen. Eg har et bidrag i dag og ett når utfordringa vår starta den 5.april. Viser begge i dag, kortet i kvit/sølv er bidraget i dag :-)


 
Sponsoren vår er Wycinanka, masse flott. På begge disse kortene har eg brukt ramme fra dei.
 
 
Det var alt for no, må nyte det fine været vi har - endelig er våren her!
 
 
 
Klem Monica



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar