lørdag 8. juli 2017

Tro, håp og kjærlighet

Heldige meg får innimellom bestillinger på kort, denne gangen var det ønske om ett bryllupskort. Det er jo alltid kjekt, bryllupsdagen er jo en av dei store merkedagene i livet... Kjærligheten er jo stor, eller den aller største <3 Det var dagens kliss og av ho som ikkje er gift :-D

Ønske til bestiller var ganske så frie, det var ønske om bilde av brudeparet og at det måtte "ose" bryllup. Siden eg ikkje kjente brudeparet, så er det utfordrende å lage men likevel veldig kjekt!

Siden bilde er svart/hvitt, så står en ganske så fritt i fargevalg. Eg valgte noen nydelige ark fra Craft & You, siden disse var i rosa så var det bare å kjøre på i den fargen :-)


 
Base: Har dessverre ikkje navnet, men pastellrosa i fargen.
Panel: Bazzill kvit
Mønsterark: Craft & You design Rosegarden 2, innsiden er også fra Craft & You men glemte å ta vare på "magebeltet".
Dies: Spellbinders Majestic elements, Papirdesign - Kjære brudepar
Stempel: Kort og Godt
Blomster: WOC og Prima
Perler: hjerteperler fra Europris
 
Det var alt for denne gang, melder meg på følgende utfordringer:
 
 
Klem Monica
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Nydelig bryllupskort! Lekre papirer og delikate farger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Bestiller var veldig fornøyd og då er det jo ekstra kjekt å lage kort. Papiret syns eg og er veldig flott, så trur eg må på jakt etter meir. Klem

      Slett