tirsdag 6. juni 2017

DT Papirlosjen - Minialbum Tenerife 2016

Det gikk jammen lang tid før det kom en oppdatering på bloggen igjen... Men det betyr ikkje at eg har lagt i dvale når det gjelder hobby, heller stikk motsatt! I år har det vært en del bestillinger på konfirmasjonskort, men ikkje minst har det og vært en del å gjøre på jobb og ikkje minst i heimen med et hus under full renovering både innen og utendørs.

Men i dag blogger eg for Papirlosjen med et herlig kit fra den fantastiske sponsoren vår, Scrapomania. Eg har vært så utrulig heldig å fått et kit som virkelig er "spot on" for meg som elsker den maritime stilen og handler nesten "alt" eg kommer over av dies, mønsterark, pynt og ja you name it...

 
 Her er utklipps/3D- arket og diesen eg fikk, mønsterarkene eg fikk kommer i et eget innlegg. Noen som sa lekkert???


Fremsiden på albumet har brukt utklipp/3D-arket, gull foil og nydelige mønsterark fra Pion.

 
En liten detalj fra ene siden i albumet.


Frister det å se meir, så ta turen innom Papirlosjen å se enda flere bilder og forklaringer.

Klem Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar