mandag 1. mai 2017

Amazing day

I dag er vi i gang med ei ny utfordring hos PLiN og eg har valgt å lage ei side fra årets påskeferie, kor vi hadde blant anna en dagstur til hytta. Et lite stykke å gå for små bein, så då er det flott med en storebror som tuller og holder i handa når små bein er slitne.

 
 
Eg har bare fått digga på "puffpynt", på denne sida har eg brukt det både som skrift og anna pynt. Dott'er er også med, trur det er begynt å bli standard det og ;-)
 
 
Ellers har eg jammen latt meg inspirere til å prøve noe nytt, Linda med bloggen Linolas bruker ofte sytråd som pynt, det har eg jammen gjort denne gangen. Så no blir det vel ei ny dille å handle tråd :-D
 


Det var alt for denne gang, håper du blir med på utfordringa vår!

Bilde du skal bli inspirert av er:

 
 
Klem Monica
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar