søndag 5. mars 2017

The dragon and the knight

I dag har vi en ny utfordring hos Papirlosjen som er vinger, vi har fått en herlig sponsor denne gangen Star stampz. Eg har valgt å lage et barne/bursdagskort. Størrelsen på kortet er 17,5 x 9.

Igjen har eg leika meg med Distress crayon å laga bakgrunnen sjøl. Samme prosedyre som før med stensil og modelling paste. Før eg brukte ulike crayons og vatn.



Brukt følgende til å lage kortet:

Base: Bazzill typhon
Panel: Bazzill kvit
"Mønsterark": kvit litt tjukt ark, Tim Holtz stensil Ringer THS056, modelling paste og Distress crayon sett 1.
Pynt: Osteklut, stjerner (ukjent)
Fargelagt med Promarker
Stempel: The dragon and the Knight fra Star Stampz


Då håper eg at dere blir med på utfordringa vår :-)

Blir med på utfordringa:

Nordsalten Hobbyklubb

Klem Monica

1 kommentar:

  1. Så herlig og tøft kort! Gøy at hele kortet er en del av motivet! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    :) Karen Elise

    SvarSlett