søndag 19. mars 2017

Hipp hipp hurra!

I dag feirer PLiN bursdag, vi fyller 3år!

Det er ingen bursdag uten feiring og gaver som denne gangen er lekre premier! Heile 10 premier skal vi dele ut i denne feiringa! Så det er muligheter for å dra i land flotte premier på denne måten:

Utfordringa til dere er rett og slett bli inspirert av bildene, som er DT'ene sine mobildeksel, favorittfrukt/bær og favorittgodteri.
 
Du velger selvfølgelig sjøl hva som inspirerer i bilde, om det er fargane, godteriet, dekselet eller frukten. Gleder meg veldig til å se hva dere tryller frem! Du må skrive hva du blir inspirert av og ha med inspirasjonsbilde i innlegget dit.
Du kan levere ett bidrag til hver team-medl, altså totalt 10 stk.
Kommenterer du på 3-års innlegget hos hver av DT-ane får du ett lodd slik at du har mulighet for 11 lodd totalt.
 
 
Mitt inspirasjonsbilde mitt er av minste snuppa sin nøye undersøkelse av løvetann som var i hagen vår heime. Fargane gul, rosa og grønn har eg "henta" fra mobildeksel og jordbærbilde.
 


 
Her er mitt inpirasjonsbilde
 
 
 
Lykke til og gleder meg til å se dine bidrag!
 
Klem Monica
 
 

4 kommentarer: