torsdag 23. februar 2017

You make me smile

I dag blogger eg for Project life i Norge med ei PL-side av en herlig høsttur som eg og eldstemann hadde i november 2016. Eg syns høsten med alle dei nydelige fargene er heilt fantastisk, men kan godt være uten all vinden, dårlige været som følger med årstida.

Har prøvd meg på en anna størrelse enn 12 x 12, det var litt rart å ikkje ha ei full side. Men heldige meg fikk ulike lommestr og design fra snille snuppa så då måtte eg jo teste. Siden eg har lurt ei stund på om eg enten skulle begynne med uke PL eller mnd så er det greitt å teste noen andre størrelser på lommene. Men har ikkje blitt noe uke eller mnd sider enda... Men alle scrappere/PL-ere er vel sjelden "up to date" på produksjonen ;-)

 
Har brukt veldig lite pynt på denne sida, litt washitape og noen klistermerker. Love you syns eg var utrulig flott, Forever og together var i samme pose som eg ha kjøpt på Scrapomania.
 
Det var alt for i dag, til vi sees kos deg med hobben :-)
 
Klem Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar