søndag 20. november 2016

Flower fairy

I dag blogga eg for Papirlosjen med et inspirasjonsbidrag til utfordringa Metall. Du har enda noen dager igjen til å være med på utfordringa, så bare å prøve :-)

Motivet kommer fra All dressed up og du finner det her.


 
 
 
I dag er eg tilbake i 15 x 15 str på kortet. Siden utfordringa er Metall, så har eg gjort det enkelt denne gangen med å bruke metallcharms på kortet. Vanskeligere trenger det ikkje gjøres....
 
 
Basen på kortet er laga i en gammelrosa farge, men veit dessverre ikkje navn. Panelet er i bazzill kvit. Mønsterarket er fra Kort og Godt, osteklut under diesen og motivet. Oppsettet med blomster er stort sett alltid slik som i dag, så det spørs om eg ikkje må utfordre meg på noe anna der. Blomster er stort sett fra WOC. Halvperler er fra Papirdesign. Metall eg har brukt er et blad og en sommerfugl, husker ikkje hvor det kommer fra. Motivet er fargelagt med Promarker.
 
 
Det var mitt for i dag, lykke til :-)
 
 
Klem Monica

2 kommentarer:

  1. Et sart og nydelig kort. Eg smilte litt då eg las det du skreiv om oppsett av blomstrane. Mine og blir plasert slik for tida.. Klem Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Eg er blitt heilt håpløs med blomster, dei havner heile tida på samme plass... Eneste som går i pluss her, er det eg har tatt meir på nede i venstre hjørnet enn eg pleier ;-)

      Slett