mandag 28. november 2016

DT PLiN - fargerik side

Mandag, ny dag og nye muligheter!

I dag blogger eg for Project Life i Norge, med en for meg "fargerik" side. Eg faller ofte (les stort sett alltid) for fristelsen med å lage ei side med ton-i-ton farger, men denne gangen var målet å gå utenfor "boksen". 

Sida eg har laga er fra Kystens dag og en søndagstur vi hadde på Sørstrand tidligere i høst. Det var nydelige vær begge dagene :-)

 
 
Veldig stas å få styre Eliasbåten, vi var heldigvis tidlig ute så vi slapp å stå veldig lenge i kø. Ellers var det mange kjekke aktiviteter for både store å små.
 
 
På Sørstrand så fikk vi besøk av to som hadde padla Florø rundt, den ene var faren til en kamerat av eldstegullet så det var jo kjekt.

 
 
På disse to kortene har eg brukt stempel fra Studio Light, livbøya er fargelagt med Promarker.
 
Pynten eg har brukt kan selvfølgelig kjøpes på Scrapomania, men eg husker dessverre ikkje ka den heiter.
 
 
Det var alt for i dag, dere ønskes ei flott veke!
 
Klem Monica

2 kommentarer:

  1. For ei flott PL side snuppa. Likte godt stempela du har brukt. No fekk eg lyst å sette meg ned å lage ei side... Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk, veldig kjekt med Pl så du får svinge deg rundt å lage ei side eller to. Klem

      Slett