søndag 5. juni 2016

DT Papirlosjen - Maritim utfordring

I dag starter vi i Papirlosjen en ny utfordring som heiter Maritimt!
Så her er det fritt fram med å lage hva du ønsker så lenge det er noe Maritimt, du står heilt fritt til å tolke det som du vil :-)

DT-teamet har fått kosa seg med herlig pynt fra Wycinanka det finst utrulig masse flott trepynt... Og ikkje minst er det flott at det finst trepynt med norsk tekst, det er digg!

Til denne utfordringa har eg valgt å lage PL-side, fra kjærestetur til Gdansk. Eg har tolka maritimt med at det er både bilde av skiftsverft m kraner og båter. Gdansk var en utrulig flott by, været var jo heilt topp og så kunne ikkje blitt bedre.




 


Denne gangen har eg brukt PL-kort som eg har kjøpt via noen grupper på FB, så eg aner ikkje kor dei kommer fra.

Pynt: Trepynt fra Wycinanka, gulstjerner fra Heidi Swapp, dotter fra Staz, bokstaver fra Tim Holtz, kilstermerke fra Papirdesign.

Det kommer nok flere PL-sider fra meg, men bruker veeeeldig lang tid på hver side, så det tar muligens litt tid ;-)

Klem Monica

4 kommentarer:

  1. Flott PL side :)
    E sikkert veldig kjekt å ha ein slik perm med minner ♥♥♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Syns det er veldig koselig med en perm med bilder/minne enn å sjå bilder på pc/telefon.

      Slett