søndag 29. mai 2016

DT Papirlosjen Happiness - Truth - Love

I dag har eg et inspirasjonsbidrag for Papirlosjen kor temaet på utfordringa er bryllup. Når eg tenker bryllup så er det søtt og romantisk, liksom det som bruda bruda liker. Så i dag slår eg et slag for brudgommen med et litt røffere kort, eller prøver på det ;-)

Eg er veldig glad i "tremønsterark" og det som eg har brukt her er nok favoritten (trur eg).
Siden eg skulle "hylle" brudgommen, måtte det sukkersøte vike og erstattes med tre og skruer.


 
Har brukt følgende:
Kortbase: Bazzill Smoky
Panell: Bazzill kvit
Mønsterark: Papirdesign - Treverk
Stempel: Digi fra All dressed up - Happiness (fremside)
Staz Legg di hand i mi hand (tekst)
Blomsterswirl ukjent
Brads: skrue kjøpt på Panduro
Motivet er fargelagt med Promarker.
 
 
Utfordringa vår finner du her og den varer til 4.juni kl 23.59 så du har tid enda til å bli med :-)
 
Klem Monica

2 kommentarer: