lørdag 26. mars 2016

Kjem påskeharen?

På har vi hatt noen dager påskeferie allerede, slappa av og tatt livet med ro. For min del så har eg fått gjort litt hobby disse dagene. Siden det enda er noen påskedager og fridager igjen, så håper eg at det blir litt til.

Vi har en tradisjon at hver påskeafta så blir det jakt for å sjå om påskeharen har vært her å lagt igjen noken egg. Siden eldstemann er med tanta og onkelen sin på tur denne påska, så blir det ikkje den samme "jakta" i år. Spennende blir det uansett å sjå minstejenta på 15mnd som skal finne sitt egg.

Siden det er påskeafta i dag, har eg laga en liten boks som kan fylles med noe godt. Malen til denne boksen har eg funnet hos Randi som blant anna lager noen fantastiske esker.



 
 
Mønsterarket er et gammelt Pion ark, for øvrig det samme som eg brukte på gaveposen i dette innlegget. Selve basen til eska er laga i kvit bazzill. Blomstrene er eg ikkje sikker på kor dei kjem fra. Swirlen meiner eg er fra Joy...


Heilt på tampen "slenger" eg med et inspirasjonsbidrag til utfordringa hos Papirlosjen, som er Vår i luften. I følge gutta på jobb, så er vårpussen i gang på båtene :-) Derav mi eske med det maritime i fokus.



Då gjenstår det bare å ønske dere ei fortsatt fin påske!

Klem Monica

4 kommentarer:

  1. For ei lekker påskeeske!

    SvarSlett
  2. Nydeleg øsje :)
    Harepusen e so fiin ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Ja eg er veldig glad i dette arket, no har eg vel bare 1 igjen. Så det må spares til den rette anledningen ;-)

      Slett