fredag 5. juni 2015

Stolt og glad!



Forrige fredag fikk en eg skikkelig gladmelding fra Siri som gjorde meg hoppende glad, blei veldig overraska for eg hadde aldri regna med at eg skulle få en slik beskjed.

Meldinga var som følger: Velkommen som DT i Papirlosjen!
Det var ikke få ganger eg måtte lese den opp og opp igjen før en virkelig skjønte hva som stod der. I går ble det offentliggjort :-) http://papirlosjen.blogspot.no/2015/06/nytt-dt-monica.html

Siden det er ny utfordring hos Papirlosjen i dag, så var det bare å snu seg rundt å lage noe som kan inspirere! Utfordringa er Alt er lov!

Valget for meg falt på en Eksplosjonsboks til jente.
Boksen er ikke laga til noen spesiell enda, så denne kan brukes både til nyfødt og dåp.

Første bilde viser hvordan selve boksen ser ut. Har kun pynta på lokket. Bilde nr 2 viser nærbilde av pynten på lokket.


 
 
 


Inne i selve boksen har eg laga en liten boks med en jentebaby som pynt oppå. Ville ha ei eske som det var mulig å legge en liten gave i. Her kan en fint legge både penger, gavekort eller smykke ol. Lokket på miniboksen har fått osteklut sammen med små rosa roser. Tenkte at det skulle forestille et teppe. Siden eg ikke helt har noe plan over hvem eller hvilken anledning, så valgte eg enkel pynt med gyngehest i tre. Det er også laga til 2 sider som en kan skrive en hilsen på.



 Takk for titten og bli med i utfordringa hos oss :-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar