mandag 25. mai 2015

Du trur ikke det før du ser det.....

Jaja, det tok ikke mindre enn 3år før neste blogginnlegg kom...

Heldigvis har det ikke vært like dødt på hobbyfronten :-) No har eg bestemt for meg å prøve igjen, det er så mye som taler for å blogge. Innen denne fantastiske hobbyene som eg deler med mange damer (og noen menn), så er det ofte at en må vise til blogg for å være med i ulike aktiviteter. Dette har noen ganger irritert meg og kanskje vært en av grunnen til at bloggen har lagt død en stund... Det har vært så mye enklere med Facebook, et par tastetrykk så har en publisert bilder og en får umiddelbart tilbakemeldinger :-) Så det blir sikkert en kombinasjon av både blogg og facebook fremover.




Dette kortet er ett av flere bestillinger som eg har fått den siste tida. Det har blitt en del bestillinger etter at eg begynte å legge ut bilde av kort/esker osv på Facebook, så det har vært gratis og god reklame.

2 kommentarer:

  1. Neimen ka i alle dager som skjer ;) Så kjekt at du har begynt å bruke bloggen din att :) Flott kort snuppa :) Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig kort Monica :-)
    Kjekt å kikke i bloggen din. Nå følger jeg den også ;-)

    Klem, Astrid

    SvarSlett